söndag 20 februari 2011

Inget gjort.

Ja, just precis så är det. Sista veckan har jag inte fått nå´nting gjort. Influensan har tagit mig. Inte nog med att det är 20 grader kallt varenda dag, man ska åka på feber och sån´t också. Idag känns det lite bättre men nog stannar jag inne idag med när mätarn står på -22 eller nå´t. Usch! Nu tycker i alla fall jag att det får räcka med vinter för den här gången. Nej, nu får jag sluta gnälla och skriva om nå´t kul  som t.ex den kommande våren som jag hoppas kommer snart. Vad händer i vår då? Jo, då ska det på ett nytt tak på bostadshuset vid verksta´n. Det ska bli underbart att få ett helt tak som inte läcker som ett såll när det regnar. Vidare så ska vi försöka göra nå´t åt verkstadsportarna som har sett sina bästa dagar för länge, länge sedan. Ja det här blir nog en bra början på återställningen av verksta´n samtidigt som vi ska färdigställa racerbilen som förhoppningsvis ska kunna vråla ner för nå´n dragstrip innan sommaren är slut. Nu ska jag festa om med en kaffe med Alvedon. Vi hörs! Uffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar